Header

Algemeen

De aandachtsspanne van de consument is schaars. Om de consument van vandaag de dag te overtuigen van uw product of dienst, is toegevoegde waarde en onderscheidend vermogen erg belangrijk. Om producten te kunnen produceren die dit in zich dragen, is creativiteit, innovatiekracht en time-to-market van levensbelang. Met behulp van nieuwe kennis en inzichten op het gebied van business development en innovatie in deze themasessie, kunt u de vernieuwingsstrijd aan om uiteindelijk de consument weer voor u te winnen.

Tijdens de themasessie Business Development & Innovation komen aan bod:

– Welke trends en ontwikkelingen zijn er binnen business development en innovatie?
– Hoe kan ik een effectieve innovatie- en developmentstrategie formuleren?
– Hoe bouw ik een organisatie met toegevoegde waarde en innovatievermogen?
– Hoe kan ik de innovatiestrategie integreren en implementeren in de organisatie?
– Welke rol spelen leadership, verandermanagement en bedrijfscultuur bij innovatie?
– Welke vaardigheden zijn vereist om vernieuwingen door te kunnen voeren?
– Hoe meet ik de effectiviteit van de business innovatiestrategie?

Maak vast kennis met de docent: Michiel Maandag (business innovation):

    Inhoud

    – Welke trends en ontwikkelingen zijn er binnen business development en innovatie?
    – Hoe kan ik een effectieve innovatie- en developmentstrategie formuleren?
    – Hoe bouw ik een organisatie met toegevoegde waarde en innovatievermogen?
    – Hoe kan ik de innovatiestrategie integreren en implementeren in de organisatie?
    – Welke rol spelen leadership, verandermanagement en bedrijfscultuur bij innovatie?
    – Welke vaardigheden zijn vereist om vernieuwingen door te kunnen voeren?
    – Hoe meet ik de effectiviteit van de business innovatiestrategie?

    Contact met adviseur / Bel mij terug / Brochure aanvragen / Terug naar de cursus

    Resultaat

    Na afloop van deze themasessie weet u hoe u een effectief innovatieproces kunt opstarten en hoe u creativiteit en innovatie tot volle bloei kunt laten komen. U bent op de hoogte van de (on)mogelijkheden die bepaalde managementstijlen hebben voor het welslagen van innovatieprocessen. U bent op de hoogte van alle succesfactoren van business leaders en bent op de hoogte van de laatste kennis en inzichten op het gebied van business development en de mogelijkheden die dit geeft voor het vermarkten van een onderscheidend product met voldoende toegevoegde waarde.

    Contact met adviseur / Bel mij terug / Brochure aanvragen / Terug naar de cursus

    Wie

    De gratis online themasessie is bedoeld voor professionals die zich verder willen ontwikkelen op het gebied van business development & innovatie management.

    Contact met adviseur / Bel mij terug / Brochure aanvragen / Terug naar de cursus

    Docenten

    De themasessie wordt verzorgd door de kerndocent van de Post HBO opleiding Business Development & Innovation van Utrecht Business School. Enkele docenten uit de opleiding:


    alexander boelenAlexander Boelen (Inno4Business) has many years of experience in managing creativity and combining expertise, focusing on business development by innovation. He has a background in architectural & urban design, knowledge management and (geo-) modeling & simulation. He has developed a large network in, amongst other, the worldwide intelligent transport arena, media & entertainment and universities & research institutes. Specialties:Experienced strategy and innovation advisor; business innovation manager. Klik hier voor een video-introductie.


    gerbrandGerbrand Rustenburg (Ruscon) is auteur van vele boeken en artikelen op het vlak van marketing, business innovatie en sales management. Na zelf vele jaren actief te zijn geweest in diverse management functies (agro-, pharma-, industrie-, en consumentensector) is Gerbrand sinds 1993 adviseur, schrijver en docent en begeleid hij jaarlijks velen naar het behalen van hun Nima diploma’s in de praktijk (Nima A, B en C). Klik hier voor een video-introductie.


    arendjan majoorArend-Jan Majoor (Freshious) I am a true innovator. I always like to start up new ideas and new initiatives or to help people with this. I am able to bring structure in chaos and (if timing is right) I can empower people to take over. With this strong motivation, I work in the role of entrepreneur, business developer, consultant and program manager in The Netherlands and abroad. From 2008 I have started several companies of which Frismakers/Freshious has always been the common thread. Klik hier voor een video-introductie.


    royschutttRoy Schutt (VBDN) is business development professional. Ik adviseer en begeleid leidinggevenden die worstelen met de situatie om naast noodzakelijke verbeteringen ook structurele veranderingen in het bedrijf door te voeren. Die onder de dagelijkse druk van het runnen van de huidige business, keihard werken duurzaam concurrentievoordeel te verkrijgen en winstposities in de markt in te nemen en tóch niet tevreden zijn met de resultaten. Ik ondersteun hen zodat zij beter kunnen functioneren in hun wereld, die altijd onvatbaar en onbeheersbaar is. Klik hier voor een video-introductie.

    Contact met adviseur / Bel mij terug / Brochure aanvragen / Terug naar de cursus

    Kosten

    De toegang tot alle themasessies is gratis. Het is bedoeld om u meer inzicht te geven in de onderwerpen van onze opleidingen, u verder te helpen bij het maken van uw keuze en u een goed beeld te geven van wat u kunt verwachten van UBS Business School.

    Contact met adviseur / Bel mij terug / Brochure aanvragen / Terug naar de cursus

    Data

    Na aanmelding voor de themasessie ontvangt u een link in uw e-mailbox waarna u het webinar direct kunt bekijken.

    Contact met adviseur / Bel mij terug / Brochure aanvragen / Terug naar de cursus

    Bedrijfskunde

    Schrijf u in en bekijk de themasessie direct